Salt la conținutul principal
Siglă
Autentificare Inregistrare Promotii
Cum te putem ajuta?
  1. Centrul de Ajutor Princess Casino
  2. Situații Tehnice
  3. Situații Tehnice

Situații Tehnice

Probleme tehnice generale, ajutor erori, coduri de verificare, deconectare, precum și limita de documente

  • De ce trebuie să șterg memoria Cache și Cookies?
  • Am avut o eroare in timpul unei sesiuni de joc la Casino Live, ce pot face?
  • Ce pot să fac dacă am avut o eroare de natură tehnică în timpul sesiunii de joc?
  • De ce nu am primit codul de verificare prin SMS/e-mail?
  • Primesc un mesaj despre câștiguri/pierderi însă aceste sume nu se regăsesc în balanța contului. De ce?
  • Am câștigat o rundă, însă nu s-a creditat în balanța contului.
  • Ce se întâmplă cu pariul în cazul unei erori?
  • Am fost deconectat în timpul sesiunii de joc, iar jocul nu a fost reluat.
  • Primesc un mesaj precum că accesul la site este restricționat. Ce este de făcut?
  • Care este dimensiunea maximă a fișierelor care pot fi încărcate?
  • Cum reduc dimensiunea fișierelor pentru a le putea încărca?

Nu ai gasit un raspuns?

Suntem la un click distanta

© Centrul de Ajutor Princess Casino

Contacteaza-ne