Ai câștigat o rundă, însă nu s-a creditat în balanța contului? Iată ce poți face.

Dacă ai observat că o rundă a rămas „În Așteptare” sau „Deschisă” și câștigul nu a fost creditat, urmează pașii de mai jos pentru a rezolva situația:

Accesează Istoricul Rundelor

- Intră în "Meniu" > "Istoricul meu" > "Joc".
- Selectează perioada de timp pentru care dorești să vizualizezi rundele.
Copiază Numărul Rundei prin apăsarea butonului "Copiază referință" pus la dispoziție în dreptul numărului rundei.

Rundă în așteptare.pngContactează Departamentul Relații Clienți prin live chat pe site, între orele 08:00 – 23:30 sau prin e-mail la contact@princesscasino.ro.
Transmite detalii despre situație, inclusiv: Numărul rundei, numele jocului, data și ora incidentului.


În unele cazuri, verificările pot depinde și de furnizorul jocului. Din acest motiv, soluționarea poate dura puțin mai mult. Echipa Princess Casino va face tot posibilul să rezolve problema cât mai rapid.
Prin furnizarea detaliilor exacte, ne ajuți să investigăm și să remediem situația eficient, astfel încât să te poți bucura de joc fără alte întreruperi.

A fost util acest articol?
21 din 52 au considerat acest conținut util