Dacă te confrunți cu o deconectare în timpul sesiunii de joc, iar jocul nu a fost reluat automat, iată ce poți face pentru a rezolva situația:
-
Reconectează-te la Joc
- Folosește același dispozitiv și browser pe care le-ai utilizat înainte de deconectare pentru a accesa din nou jocul.
- Folosește același dispozitiv și browser pe care le-ai utilizat înainte de deconectare pentru a accesa din nou jocul.
-
Opțiunea de Reluare a Jocului
- Reține că nu toți furnizorii de jocuri permit reluarea sesiunilor anterioare. În astfel de cazuri:
- Rundele aflate în desfășurare se vor închide automat după o anumită perioadă.
- Dacă rezultă un câștig din aceste runde, suma va fi creditată direct în balanța contului tău.
- Reține că nu toți furnizorii de jocuri permit reluarea sesiunilor anterioare. În astfel de cazuri:
-
Contactează Echipa de Suport
- Dacă problema persistă, te rugăm să ne contactezi pentru investigații suplimentare.
- Pentru a accelera soluționarea, vezi în acest articol lista completă a informațiilor de care avem nevoie.
Echipa noastră este aici să te ajute și să asigure o experiență de joc fără întreruperi. Ne poți contacta oricând pentru a rezolva situația rapid și eficient!