Ai fost deconectat în timpul sesiunii de joc, iar jocul nu a fost reluat?

Dacă te confrunți cu o deconectare în timpul sesiunii de joc, iar jocul nu a fost reluat automat, iată ce poți face pentru a rezolva situația:

  1. Reconectează-te la Joc

    • Folosește același dispozitiv și browser pe care le-ai utilizat înainte de deconectare pentru a accesa din nou jocul.
      1.png
  2. Opțiunea de Reluare a Jocului

    • Reține că nu toți furnizorii de jocuri permit reluarea sesiunilor anterioare. În astfel de cazuri:
      • Rundele aflate în desfășurare se vor închide automat după o anumită perioadă.
      • Dacă rezultă un câștig din aceste runde, suma va fi creditată direct în balanța contului tău.
  3. Contactează Echipa de Suport

    • Dacă problema persistă, te rugăm să ne contactezi pentru investigații suplimentare.
    • Pentru a accelera soluționarea, vezi în acest articol lista completă a informațiilor de care avem nevoie.

Echipa noastră este aici să te ajute și să asigure o experiență de joc fără întreruperi. Ne poți contacta oricând pentru a rezolva situația rapid și eficient!

A fost util acest articol?
51 din 106 au considerat acest conținut util