Unde și cum încarci documentele necesare?

Documentele necesare validării se pot încărca direct în contul de jucător, din secțiunea "Meniu" – "Profilul Meu" – "Documentele Mele", urmând pașii: 

1. Conectează-te și apasă pictograma meniu din partea de sus, stânga. 

Meniu.png

2. Selectează "Documentele Mele".

Documentele mele.png                                                                                 

3. În pagina nou deschisă vei găsi documentele care au fost solicitate de echipa noastră, cu statusul "CERUT". Apasă butonul "încarcă" pentru încărcarea documentului corespunzător. 

Incarca nou.png

4. În fereastra nou deschisă vei regăsi numele documentului pe care urmează să îl încarci.
Poți fie să realizezi o poză pe moment cu ajutorul camerei dispozitivului folosit, fie să încarci un document din fișierele deja salvate în memoria dispozitivului respectiv.

Incarca nou 2.png

5. După încărcarea documentului, apasă butonul "Următorul". 

Incarca alte docs 3.png

6. Confirmă dacă documentul prezintă informațiile necesare și apasă butonul "Da, sunt sigur".

Incarca alte docs 4.png

7. Primești confirmarea transmiterii documentului.

Conf..png

 

Tot aici vei putea încărca și alte documente decât cele solicitate de echipa noastră, apăsând butonul "Încarcă alte documente".

Incarca alte docs.png

1. Introdu numele documentului (exemplu: pașaport, permis de conducere, factură, extras de cont bancar, cazier judiciar, card bancar etc.). 
Poți fie să realizezi o poză pe moment cu ajutorul camerei dispozitivului folosit, fie să încarci un document din fișierele deja salvate în memoria dispozitivului respectiv. Apasă butonul "Trimite"

Altul 1.png

2. După încărcarea documentului, apasă butonul "Trimite". 

Altul 2.png

3. Confirmă dacă documentul prezintă informațiile necesare și apasă butonul "Da, sunt sigur".

Altul 3.png

4. Primești confirmarea transmiterii documentului.

Conf..png

În cazul în care documentele nu sunt acceptate, vei primi un e-mail prin care vei fi notificat ce documente ar trebui reîncărcate, precum și condiții de acceptare a documentelor.

 

Dacă ai întrebări sau nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Apasă butonul "Contactează-ne" din partea de jos a paginii, iar noi ne vom asigura că primești răspunsuri rapide și soluții eficiente. 
Nu ezita sa ne scrii!

 

Te mai pot interesa și articolele:

Cât timp durează validarea contului?

Ce documente sunt acceptate?

Documentele mele au fost acceptate/verificate?

 

A fost util acest articol?
106 din 147 au considerat acest conținut util