Dacă ai finalizat procesul de înregistrare, dar nu ai primit codul de verificare SMS, te rugăm să verifici dacă numărul de telefon a fost introdus corect în fereastra de Verificare. Dacă este nevoie să modifici numărul, poți folosi butonul „Editare”.
După ce te-ai asigurat că numărul este corect apasă “Trimite codul prin SMS”.
Codul poate ajunge în câteva minute. În cazul în care nu a ajuns, apasă “Retrimite”.
Important: Orice nou cod trimis va anula codul anterior. Asigură-te că introduci ultimul cod primit.
Ai la dispoziție 3 încercări pentru a trimite un cod de verificare prin SMS. Dacă nu primești codul, te rugăm să încerci următoarele:
- Restartează dispozitivul.
- Verifică dacă ai semnal pentru serviciile mobile.
- Dacă este posibil, încearcă să introduci cardul SIM într-un alt dispozitiv.
În mod obișnuit, codurile de verificare ajung instantaneu. Dacă ai urmat pașii de mai sus și tot nu ai primit codul, nu ezita să ne contactezi pentru a rezolva problema.