Imediat ce ți-ai creat contul, este necesar să verifici numărul de telefon și adresa de e-mail.
- Conectează-te și apasă pictograma meniu din partea de sus, stânga.
-
Apasă pe “Verificare telefon / e-mail”.
-
În secțiunea “Telefon” poți modifica numărul, la nevoie, apăsând butonul “Editează”.
După ce te-ai asigurat că numărul este corect apasă “Trimite codul prin SMS”.
- Primești o confirmare “SMS-ul a fost trimis cu succes”.
Introdu codul SMS primit și apasă butonul “Verifică”.
-
Primești o confirmare “Verificarea prin SMS s-a realizat cu succes”.
Ce faci dacă nu primești codul SMS?
Codul poate ajunge în câteva minute. În cazul în care nu a ajuns, apasă “Retrimite”.
*Ține cont de faptul că orice cod nou va anula codul generat anterior. Introdu în fereastră ultimul cod generat.
Ai 3 încercări de a trimite un cod de verificare prin SMS. În cazul în care nu primești niciun SMS, te rugăm să restartezi dispozitivul, să te asiguri că ești în zonă cu acoperire pentru serviciile mobile și, dacă este posibil, să testezi cardul SIM într-un alt dispozitiv.
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Apasă butonul “Contactează-ne” din partea de jos a paginii, introdu adresa de e-mail asociată contului, iar noi te vom ajuta să îți verifici numărul de telefon. Nu ezita să ne scrii!