Pentru a înregistra o retragere este necesar să ai contul atât validat, cât și verificat (adresa de e-mail și numărul de telefon confirmate).
În conformitate cu legislația din România și regulile de gestionare a riscurilor, în funcție de sumele retrase, poate fi necesar să furnizezi detalii / documente suplimentare înainte de aprobarea retragerii. Acestea pot include:
Dovada adresei, care se poate realiza prin documente precum: facturi de utilități, cazier judiciar, viză de flotant sau extras de cont bancar.
Verificarea metodei de plată folosită la depunere, pentru a confirma existența fizică a acesteia.
Sursa fondurilor depuse, pentru a respecta reglementările legale și de securitate.
În cazul în care ți se solicită documente suplimentare, le poți încărca direct în contul tău de jucător din secțiunea "Meniu" > "Profilul meu" > "Documentele mele", urmând pașii din articolul Unde încarci documentele necesare?
Dacă ai întrebări sau nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Apasă butonul "Contactează-ne" din partea de jos a paginii, iar noi ne vom asigura că primești răspunsuri rapide și soluții eficiente.
Nu ezita sa ne scrii!