Ai solicitat retragerea pe cardul greșit. Cum îl poți schimba?

Dacă ai solicitat retragerea pe un card greșit, nu te îngrijora! Există o soluție simplă pentru a corecta acest lucru. În primul rând, trebuie să știi că retragerea va fi trimisă pe cardul cu care ai efectuat cererea inițială.

Dacă te-ai răzgândit și dorești să schimbi cardul, poți anula retragerea, dar numai dacă aceasta nu a fost deja procesată. Odată ce retragerea a fost anulată, poți reiniția procesul de retragere selectând cardul preferat sau adăugând un card nou.

Dacă ai întrebări sau nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Apasă butonul "Contactează-ne" din partea de jos a paginii, iar noi ne vom asigura că primești răspunsuri rapide și soluții eficiente. 
Nu ezita sa ne scrii!

 

Te mai poate interesa și articolul Cum poți anula o retragere?

A fost util acest articol?
7 din 19 au considerat acest conținut util