Cum îți verifici numărul de telefon și adresa de e-mail din aplicația Princess Casino?

Iată cum îți poți verifica numărul de telefon și adresa de e-mail direct din aplicația Princess Casino:

1. Accesează aplicația Princess și selecteazăConectare”.

Acces.png Conectare.png

2. Introdu Adresa de Email și Parola și apasă butonul “Conectare”.

Logare R.png

3. Accesează secțiunea Cont și apasă pe Verificare număr telefon / e-mail”.

Apasa R.png

4. În secțiunea “Telefon” poți modifica numărul, la nevoie, apăsând butonul “Editați”.  
După ce te-ai asigurat că numărul este corect apasă “Trimiteți codul”. 

Trimite cod R.png

5. Introdu codul SMS primit. 

Introdu cod.png

6. Apasă butonul “Verificare”. 

Verificare SMS R.png

*Numărul de telefon a fost verificat cu succes.  

Ce faci dacă nu primești SMS-ul pentru verificare?

SMS-ul poate ajunge în câteva minute. În cazul în care nu a ajuns, apasă “Trimiteți din nou codul”.

Trimite iar cod R.png

*Ține cont de faptul că orice cod nou va anula codul generat anterior.

Ai 3 încercări de a trimite un cod SMS pentru verificarea numărului de telefon.  

7. După verificarea cu succes a numărului de telefon, este afișată imediat secțiunea de verificare a adresei de e-mail.
Aici poți modifica adresa de e-mail, la nevoie, apăsând butonul “Editați”.  
După ce te-ai asigurat că numărul este corect apasă “Trimite link de verificare”.

Trimite link R.png

*Primești o confirmare “Link-ul a fost trimis cu succes”. 

Link trimis.jpg

8. Primești e-mail “Activează-ți contul Princess Casino”.  
Apasă butonulVerificare E-mail”. 

Email verificare R.png

*Primești o confirmare “Adresa de e-mail a fost validată cu succes”. 

Email verificat cu succes.png

Primești mesajul “Felicitări, contul tău a fost verificat cu succes”. 

Cont verificat.jpg

Ce faci dacă nu primești linkul de validare?

Linkul poate ajunge în câteva minute. În cazul în care nu a ajuns, apasă “Retrimite Email”.

Retrimite e-mail R.png

*Ține cont de faptul că orice link nou va anula link-ul generat anterior. Apasă butonul “Verificare E-mail" din ultimul e-mail primit. Asigură-te că verifici atât folderul Inbox, cât și pe cel de spam.

Ai 5 încercări de a trimite un link de validare a adresei de e-mail.

Dacă ai întrebări sau nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Contactează-ne direct din aplicație: "Cont" > "Asistență", iar noi ne vom asigura că primești răspunsuri rapide și soluții eficiente. 
Nu ezita sa ne scrii!

 

A fost util acest articol?
0 din 0 au considerat acest conținut util