Cum îți validezi contul Princess Casino din aplicația Princess Casino?

1. Accesează aplicația Princess și selectează “Conectare”.
 Acceseaza aplicatia Princess.jpg Conectare.jpg

2. Introdu Adresa de Email și Parola și apasă butonul “Conectare”. 

Logare.png

3. Accesează secțiunea Cont și apasă pe Validarea contului”.

Accesează Cont.jpg

4. Apasă butonul “Încarcă” pentru a încărca un document de identitate.

Validare 1.jpg

5. Selectează tipul de document de identitate pe care îl vei încărca: carte de identitate, pașaport sau carnet de conducere și încarcă o fotografie clară a documentului de identitate. 

Selecteaza si incarca.jpg Selecteaza 1.jpg

6. Asigură-te că întregul document este încadrat în imagine și că toate detaliile sunt clar vizibile și apasă butonul “Trimite”.

Trimite.jpg

7. Primești confirmare “Documentul tău a fost încărcat”. În cazul în care documentul este complet lizibil, procesul de verificare se finalizează în câteva momente. În caz contrar, procesul poate dura până la 24 de ore. 

Confirmare.jpg

Apasă butonul Am înțeles”.

7. Poți verifica statusul documentului încărcat apăsând “aici”.

Aici.jpg

8. În fereastra “Documentele mele” vezi oricând toate documentele încărcate de tine și detalii despre acestea, inclusiv statusul (încărcat / aprobat / respins).

În cazul în care actul de identitate încărcat este un permis de conducere sau pașaport, ți se va solicita și un document pentru confirmarea adresei tale de domiciliu (extras bancar, factură de utilități sau cazier judiciar) - emis pe numele tău cu cel mult șase luni în urmă. Vei primi aceasta solicitare prin email și vei putea încărca documentul în secțiunea “Documentele mele”, apăsând butonul “Încarcă”.

Documentele mele - solicitat adresa.jpg

Poți vedea oricând statusul documentelor încărcate accesând secțiunea “Documentele mele, direct din secțiunea Cont. 

Meniu principal.jpg

În cazul în care documentul a fost respins, vei vedea și motivul pentru care acesta nu a putut fi aprobat.

Status.jpg

Dacă ai întrebări sau nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Contactează-ne direct din aplicație: "Cont" > "Asistență", iar noi ne vom asigura că primești răspunsuri rapide și soluții eficiente.
Nu ezita sa ne scrii!

A fost util acest articol?
0 din 0 au considerat acest conținut util