Ai verificat Istoricul de Joc din Meniu – Tranzacții – Joc și ai observat că ai o rundă În Așteptare. Foarte rar se pot întâmpla situații în care o rundă de joc nu este finalizată. Acest lucru poate apărea fie din cauza conexiunii la Internet, fie datorită unei probleme de conectivitate cu furnizorul unui joc.
Nu trebuie decât să copiezi numărul rundei respective și să contactezi departamentul nostru Relații Clienți, fie prin funcția de live chat disponibilă pe site, fie la adresa contact@princesscasino.ro
După investigarea situației, colegii noștri vor reveni cu un răspuns la solicitarea ta. Indiferent de statusul unei runde de joc, atât rezultatele acesteia, cât și miza sau orice alte date se recuperează complet și rezultatele se pot restabili.
Dacă ai întrebări sau nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Apasă butonul "Contactează-ne" din partea de jos a paginii, iar noi ne vom asigura că primești răspunsuri rapide și soluții eficiente.
Nu ezita sa ne scrii!