Ai facut o depunere, dar banii nu au ajuns în cont. Ce poți face?

Există situații rare în care, în urma unei depuneri, deși banii au fost debitați de pe metoda de plată, aceștia nu au fost creditați în contul de joc.

Ce poți face în cazul în care fondurile nu s-au creditat în balanța ta?

  1. Încarcă dovada plății în contul de joc.
    Accesează secțiunea "documentele mele" din contul tău de utilizator și încarcă dovada plății - un extras bancar care să confirme tranzacția.

  2. Contactează echipa de asistență.
    Dacă fondurile nu s-au creditat în balanța ta, scrie-ne la adresa de e-mail contact@princesscasino.ro sau contactează-ne pe live chat. Include următoarele detalii în mesajul tău:

    1. Data și ora tranzacției;

    2. Metoda de plată utilizată;

    3. Suma tranzacției;

    4. Menționează încărcarea dovezii de plată.

Echipa noastră va verifica și va remedia situația în cel mai scurt timp posibil.

A fost util acest articol?
51 din 106 au considerat acest conținut util