Pentru protecția împotriva atacurilor asupra conturilor de utilizatori, există un număr limitat de încercări permise pentru conectarea la contul de joc.
Ai greșit parola?
În colțul din dreapta sus al ecranului este afișat următorul mesaj:
În cazul în care îți greșești parola de două ori
Se deschide automat o fereastră în care trebuie să îți introduci numărul de telefon.
- Introdu codul și apasă butonul “Trimite cod prin SMS”.
- Introdu codul primit prin SMS în fereastra care se deschide și apasă butonul “Verifică”.
- Introdu o nouă parolă în fereastra de “Resetare Parolă” care se deschide automat apasă butonul “Salvează”.
- Primești o confirmare pentru resetarea cu succes a parolei.
Ce faci dacă nu primești codul SMS?
Codul poate ajunge în câteva minute. În cazul în care nu a ajuns, apasă “Retrimite”.
*Ține cont de faptul că orice cod nou va anula codul generat anterior. Introdu în fereastră ultimul cod generat.
Ai 3 încercări de a trimite un cod de verificare prin SMS. În cazul în care nu primești niciun SMS, te rugăm să restartezi dispozitivul, să te asiguri că ești în zonă cu acoperire pentru serviciile mobile și, dacă este posibil, să testezi cardul SIM într-un alt dispozitiv.
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Apasă butonul "Contactează-ne" din partea de jos a paginii, iar noi te vom ajuta să îți resetezi parola. Nu ezita să ne scrii!
În cazul în care îți greșești parola de trei ori
Primești mesajul:
- Apasă butonul “aici” pentru a reseta parola.
-
Introdu data nașterii și adresa de e-mail înregistrată și apasă butonul “Trimitere”
-
Primești un e-mail pentru resetarea parolei. Apasă butonul “Resetează parola”.
-
Introdu noua parolă și apasă butonul “Confirmă parola”
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de ajutor, suntem aici pentru tine! Apasă butonul "Contactează-ne" din partea de jos a paginii, iar noi te vom ajuta să îți deblochezi contul. Nu ezita să ne scrii!